Skip to content
  • Het platform om mee te groeien!

Equote.nlEquote.nl
  • Home
  • Linkbuilding
    • Blogs
    • Partnerlinks
    • In-content links
    • Startpaginalinks
    • Directorylinks
  • Adverteren
    • Online bannering
    • Gesponsorde berichten
    • Kranten / tijdschriften
  • Over ons
  • Vacatures
  • Contact
    • Geen producten in je winkelwagen.

Marketingwoordenboek

Adviesprijs, hoe werken de verkoopstrategieën?

Dit bericht is gepost in Marketingwoordenboek. Bookmark de link.
Inkoop & new partnerships specialist gezocht!

Equote.nl groeit hard, en om dat te blijven doen zijn we op zoek naar een [...]

De toekomst van linkbuilding
De toekomst van linkbuilding

Er wordt al jaren gespeculeerd over de afnemende kracht van backlinks. Is dit iets waar [...]

link autoriteit vs. link relevantie
Link autoriteit vs. link relevantie

Link autoriteit of link relevantie, wat is belangrijker? Wij hebben het voor je uitgezocht! [...]

SEO voor publishers
SEO voor publishers

Een nieuwswebsite heeft dagelijks te maken met veel veranderingen. Wat voor invloed heeft dit op [...]

Linkbuilding voor vastgoedmakelaars
Linkbuilding voor vastgoedmakelaars

Linkbuilding voor vastgoedmakelaars kan lastig zijn. Wat zijn de beste tactieken? Hier een paar goede [...]

Outbound links als ranking factor
Beschouwt Google outbound links als ranking factor?

Er is nog veel onwetendheid over de functie van outbound links. In veel gevallen worden [...]

Link velocity: is dit een ranking factor?
Link velocity: is dit een ranking factor?

Link velocity omschrijft een stijging in het aantal backlinks van een website. Nu gelooft niet [...]

Linkbuilding voor kleine bedrijven
Linkbuilding voor kleine bedrijven

Linkbuilding voor kleine bedrijven lijkt misschien niet van toepassing, maar niets is minder waar. Hier [...]

Stage Marketing & Communicatie

Equote.nl is gespecialiseerd in Linkbuilding. We verzamelen en plaatsen backlinks voor online marketingbureau’s, SEO Experts [...]

Ambitieuze SEO specialist voor Equote.nl gezocht!

Voor ons linkbuildingplatform Equote.nl zijn we op zoek naar een gedreven SEO specialist met kennis [...]

Google Trends gebruiken voor SEO
Google Trends gebruiken voor SEO

We hebben al meerdere SEO tools besproken, toch hoort Google Trends ook in het rijtje [...]

Wanneer gebruik je een canonical of noindex link?
Wanneer gebruik je een canonical of noindex link?

Gedupliceerde webpagina's of pagina's van lage kwaliteit, in veel gevallen zie je ze liever niet [...]

Link prioriteit
Link prioriteit: is de eerste link meer waard?

Er bestaan veel mythes over link prioriteit, maar bestaat link prioriteit eigenlijk wel? Kom erachter [...]

Outbound links
Outbound links

Nog vaak wordt de kracht van outbound links onderschat, dit is erg zonde! Hier kun [...]

Shallow links
Shallow links

Inkomende links komen niet zomaar aanwaaien, het kost vaak veel middelen om een paar sterke [...]

Domein autoriteit: is dit een ranking factor?
Domein autoriteit: is dit een ranking factor?

Domein autoriteit is een veel voorkomende term in de SEO-industrie. Zo zou het verbeteren van [...]

Heeft de URL-lengte invloed op SEO?
Heeft de URL-lengte invloed op SEO?

Korte URL’s zijn belangrijk voor SEO, toch? Toch blijkt dit helemaal niet het geval te [...]

Domein historie: is dit een rankingfactor?
Domein historie: is dit een rankingfactor?

Heeft de historie van een domein daadwerkelijk invloed op de ranking van een website in [...]

Hoe meet je de kwaliteit van een link?
Hoe meet je de kwaliteit van een link?

Het bepalen van de kwaliteit van een link kan erg lastig zijn, er komt namelijk [...]

Inbound marketing: 5 tips voor het verkrijgen van meer leads
Inbound marketing: 5 tips voor het verkrijgen van meer leads

Wanneer je inbound marketing op de juiste manier inzet kan dit leiden tot een stijging [...]

9 verouderde SEO strategieën
9 verouderde SEO strategieën die je beter kunt vermijden

Het is belangrijk om de SEO strategieën die je implementeert zorgvuldig te overwegen. Er zijn [...]

LinkMiner
LinkMiner

Deze week willen we je graag meer vertellen over de backlink analyse tool LinkMiner. Het [...]

Linkbuilding voor internationale websites, hoe ga je te werk?
Linkbuilding voor internationale websites, hoe ga je te werk?

Ook met weinig middelen sterke backlinks behalen voor een internationale website? Wij vertellen je hoe [...]

Linkbuilding: De gids voor beginners
Linkbuilding: De gids voor beginners

Een goede online zichtbaarheid is essentieel om goed te kunnen functioneren in een sterk concurrerende [...]

Spam Score – wat, hoe, waarom?
Spam Score – wat, hoe, waarom?

Spam is iets dat je als website eigenaar ten alle tijden wilt vermijden. Hoe komt [...]

Waardevolle backlinks met behulp van verlopen domeinen
Waardevolle backlinks met behulp van verlopen domeinen

Een verlopen domein kan beschikken over een verborgen schat aan link juice. Wanneer je dit [...]

De indrukwekkende werking van native advertising
De indrukwekkende werking van native advertising

Jarenlang werden producten en diensten gepromoot met behulp van kleurrijke advertenties met uitgesproken teksten. Toch [...]

Alles wat je moet weten over NoFollow links
Waarom NoFollow links weldegelijk van belang zijn

Nofollow links staan voor velen bekend als het type links dat je zoveel mogelijk moet [...]

Hoe digital PR een SEO-strategie versterkt
Hoe digital PR een SEO-strategie versterkt

Er zijn verschillende linkbuilding technieken en andere manieren waarop een SEO-strategie op een effectieve wijze [...]

4 waardevolle tips om een off-page SEO strategie een boost te geven
4 waardevolle tips om een off-page SEO strategie een boost te geven

SEO kan onderverdeeld worden in twee categorieën, on-page SEO en off-page SEO. In dit artikel [...]

De 6 beste linkbuilding tools voor beginners en professionals
De 6 beste linkbuilding tools voor beginners en professionals

Linkbuilding op zich kan een erg tijdrovende klus zijn. Daarom raden we je dan ook [...]

Waarom je de aanschaf van SEMrush zou moeten overwegen
Waarom je de aanschaf van SEMrush zou moeten overwegen

We hebben het eerder al gehad over tools als Ahrefs, Moz Pro en Majestic. Toch [...]

Help! Hoe kom ik van spam backlinks af?
Help! Hoe kom ik van spam backlinks af?

Het creëren van een sterke backlink strategie is een lastige taak, zelfs voor professionals. Er [...]

Alles wat je moet weten over Majestic
Alles wat je moet weten over Majestic

Het vinden van de juiste tools die een SEO-strategie een flinke boost kunnen geven is [...]

Ahrefs
Ahrefs

Er is een enorm scala aan tools die je kunnen helpen bij het creëren en [...]

Moz
MOZ Pro gebruiken om jouw resultaten te verbeteren!

Er zijn een groot aantal aan tools beschikbaar die enorm handig zijn wanneer je een [...]

lokale linkbuilding
Lokale linkbuilding, hoe zet je dat in?

De positionering van een website in de Search Engine Results Page (SERP) hangt af van [...]

Link juice
Link juice; 8 manieren om hier meer uit te halen

Link equity is één van de vele factoren die een rol spelen in het succes [...]

Linkbuilding met behulp van verlopen domeinen
Hoe kan een backlink profiel versterkt worden met behulp van tier linkbuilding?

Tier linkbuilding is één van de onderwerpen die je waarschijnlijk tegenkomt wanneer je actief bent [...]

Social Media backlinks
12 tips voor het verkrijgen van Social Media backlinks

Het opzetten van een ijzersterke SEO-strategie is niet eenvoudig, zeker niet wanneer je ervoor kiest [...]

Branded content
Branded content inzetten om je merk te verstevigen

Ondernemingen gaan steeds genuanceerder te werk als het gaat om het aanprijzen van een merk. [...]

Conversie attributie
Conversie attributie

het is voor bedrijven enorm lastig om te bepalen hoe bepaalde conversies nou precies tot stand zijn gekomen. Toch is het niet onverstandig van professionals om een poging te wagen om [...]

Conversies
Conversies, wat zijn dat?

Eén van de lastigste doelen om te behalen voor bedrijven is het bevorderen van de [...]

Voice search
Conversational search

Door de jaren heen zijn er verscheidene software ontwikkeld die de interactie tussen gebruikers en zoekmachines aanzienlijk hebben [...]

Bid
Bid, welke bodstrategie kies jij?

Misschien heb je wel eens deelgenomen aan een veiling waar je kunt bieden op antieke [...]

Big data
Wat is Big data?

Om een bedrijf goed te kunnen laten functioneren is het belangrijk om te kijken naar [...]

Bing
Bing, is dat relevant voor je website?

Voor online gebruikers zijn er een beperkt aantal opties wat betreft een zoekmachine. De zoekmachine [...]

Bezoekersgedrag

Het opzetten van een website wordt strategisch gedaan met een bepaald doel in gedachten. Het [...]

Bezoekersloyaliteit
Bezoekersloyaliteit

Wanneer je een website bezoekt en hier erg over te spreken bent, is er een [...]

bezoekersstatistieken
Bezoekersstatistieken monitoren voor optimalisaties

Om een website zo goed mogelijk te kunnen optimaliseren om zo een beoogd doel te [...]

Benchmarking
Benchmarking, succes meten met een strategie

De term benchmarking komt je misschien niet onbekend voor, het principe wordt namelijk veel gebruikt [...]

Bereik
Bereik, wat is het en hoe vergroot je het?

Wanneer we het hebben over het bereik van iets, dan gaat het over de hoeveelheid [...]

b2b
B2B (Business to Business)

De afkorting B2B staat voor Business to Business. Deze term wordt gebruikt om de onderlinge [...]

Augmented reality
Augmented reality

Er zijn veel recente innovatieve ontwikkelingen in online marketing die een groot verschil kunnen maken [...]

Average page depth
Average page depth

Er zijn meerdere aspecten waarop gelet kan worden als het gaat om de kwaliteit en [...]

atr methode
ATR methode, 1 van de manieren om klanten te werven

Het werven van klanten kan erg lastig zijn. Gelukkig zijn er veel methodes die hier [...]

Banners
Banners inzetten om meer bekendheid te genereren

Je komt ze dagelijks tegen wanneer je actief bent op het internet, de welbekende banners. [...]

Gastbloggen
Gastbloggen als linkbuildingstrategie, de #1 gids

Gastbloggen wordt door de één omarmd als linkbuilding strategie, door de ander juist weer niet. [...]

B2C
B2C, zo verkoop jij je producten aan de consument

Er zijn twee soorten klanten waarop een onderneming zich kan richten. Zo zijn er bedrijven [...]

Bannerpositie
Bannerpositie; De #1 gids voor het plaatsen van banners

Banners zijn van enorm belang in de online marketing industrie. Er zijn verschillende manieren waarop [...]

Linkbait
Backlinks verzamelen, zo verkrijg jij “linkbait” | De #1 Gids

In onze gids met linkbuilding strategieën hebben we het over het schrijven van super goede [...]

Broken Linkbuilding
Broken linkbuilding, de complete gids in 2021

Er zijn verschillende strategieën voor het linkbuilden. Wil je het zelf doen, dan is de [...]

Bedankpagina
Bedankpagina, waarvoor worden die gebruikt?

Er zijn een paar simpele trucjes die je als ondernemer toe kunt passen om de [...]

beïnvloedingsstrategie
Beïnvloedingsstrategie, hoe influencers jouw merk promoten

Er zijn verschillende marketingstrategieën die toegepast kunnen worden om zo de bekendheid van een merk [...]

artikelmarketing
Artikelmarketing, wat is het en hoe gebruik je het?

Er zijn veel verschillende manieren waarop een product of dienst gepromoot kan worden. Het inzetten [...]

Ankertekst
Ankertekst; wat is het en hoe gebruik je ze?

Wanneer je een artikel leest op een website is er een grote kans dat je [...]

Concurrent
Concurrenten verslaan en positie 1 bemachtigen!

Wanneer je start met het optimaliseren van de SEO strategie kun je al snel ontmoedigd [...]

alt-tag
Alt-tags; context geven aan je afbeeldingen

Een alt-tag kan gebruikt worden ter verduidelijking van een afbeelding. Zo wordt er in de [...]

Algoritme
Algoritme; de weg naar gepersonaliseerde resultaten

Algoritmen zijn niet meer weg te denken uit onze samenleving. Een algoritme is simpel gezegd [...]

Linkbait
Hoeveel links verkrijgen is gezond? de #1 gids!

“Hoe meer links ik verkrijg, hoe beter.” Nou, dat is niet helemaal wat je nodig [...]

Advocacy
Advocacy, hoe zet jij dit in?

Positieve feedback van klanten is natuurlijk fijn voor elke onderneming, dit zegt veel over de [...]

Adviesprijs
Adviesprijs, hoe werken de verkoopstrategieën?

We houden er allemaal van als we een koopje gescoord hebben. Verkopers beschikken ook over [...]

Linkbuilding
7 effectieve linkbuilding strategieën voor organische groei!

Hoger in Google komen doormiddel van Linkbuilding? Deze effectieve Linkbuilding strategieën helpen je hierbij! [...]

Advertorial
Advertorials, verbeter je resultaten met kwalitatieve content

Producten en diensten kunnen op veel verschillende manieren aangeprezen worden. Naast de standaard commerciële advertenties [...]

Ahrefs
Ahrefs, de nummer 1 backlink analysis

Er zijn veel hulmiddelen die door marketingspecialisten ingezet kunnen worden om een betere strategie te [...]

Core Web Vitals, hoe belangrijk zijn ze en hoe meet je ze?

De Core Web Vitals worden in 2021 steeds belangrijker. Dat blijkt niet allen uit de [...]

Google Nieuws
Google nieuws, hoe kom je daarin? De #1 handleiding!

Google Nieuws is het platform voor publishers om hun nieuws te delen. Maar hoe komt [...]

Aftersale
Aftersale, haal het beste uit je klant door er 100% voor te gaan

Het proces van aftersales bestaat dus uit meerdere verschillende aspecten. Een klant schaft bijvoorbeeld een [...]

AIDA-model
AIDA-model, hulp bij het verkopen

Het AIDA-model geeft de bepaalde stappen die een koper onderneemt om een product of dienst [...]

Waarom koppeltekens beter werken dan underscores

Betreft de vorm, lengte en structuur van een URL valt veel te discussiëren, Daarom gaan [...]

Affiliate cookie
Affiliate cookie; hoe wordt deze gebruikt voor Affiliates?

Wanneer je een website bezoekt zul je regelmatig een aanvraag voor het delen van cookies [...]

Link attributen
Link attributen, 4 manieren hoe je ze kunt gebruiken

Vorig jaar kondigde Google al aan dat naast follow en nofollow, nieuwe link attributen zoals [...]

Sony
Afbreukrisico, wat is het en hoe pas je dit toe?

Veel ondernemingen baseren hun strategie aan de hand van bepaalde afbreukrisico’s, beter bekend als risk [...]

Awin
Affiliate netwerk; geld verdienen aan je eigen site

Een affiliate netwerk zorgt ervoor dat aanbieders en relevante websites aan elkaar gekoppeld worden. [...]

Google Nieuws
Nieuw rapport voor Google Nieuws websites

Google Search Console biedt vanaf vandaag meer inzicht voor websites die gebruik maken van Google [...]

Affiliate marketing
Affiliate marketing, wat is het en wat kun je er mee?

Een affiliate marketing programma kan worden ingezet om de vraag naar een product of dienst [...]

Dekkingsrapport
4 veranderingen in het dekkingsrapport van Search Console

Google komt met 4 aanpassingen in het dekkingsrapport van Search Console op basis van feedback [...]

Advertentieset op Facebook, zo boek je resultaten

Facebook heeft miljarden actieve gebruikers, het is daarom een veelgebruikt adverteerplatform geworden. [...]

Advertentienetwerk
Advertentienetwerk; hoe gebruik je deze?

Wanneer je een advertentie ontwikkelt is het belangrijk om een specifieke doelgroep te kiezen die [...]

Advertentieveiling
Advertentieveiling; adverteer gericht

Wanneer je een campagne opzet is het natuurlijk belangrijk dat deze op strategische wijze verspreid [...]

Advertentiegroep
Advertentiegroep; bereik de doelgroep die bij je zoekt

Voordat je je bezighoudt met het maken van advertentiegroepen, is het van belang om een [...]

Advertentie-extensies
Advertentie-extensies; verbeter de prestaties van jouw advertenties

Het investeren in Search Engine Advertising kan zeker baten. Om nog meer uit een SEA-strategie [...]

Adverteerder
Adverteerder; hoe verdien je geld aan adverteren?

Advertenties zijn niet meer weg te denken in onze samenleving. De individu of de organisatie [...]

Adobe Analytics; analytics voor marketing professionals

Er zijn verschillende tools beschikbaar die je kunnen helpen om inzicht te krijgen in de [...]

Actieve merkbekendheid, investeer in je naamsbekendheid

Er zijn verschillende wijzen waarop een merk voor meer bekendheid kan zorgen. Zo kun je [...]

Acquisitiefraude; wat is het en hoe voorkom je dit?

Een ander woord voor acquisitie is werving. In de online media sector wordt deze term [...]

Acquisitie; op welke manier trek jij klanten aan?

Een onderneming zal natuurlijk genoeg klanten moeten werven om succesvol te worden. Dit noemen we [...]

Accessibility in het Lighthouse rapport

De term accessibility wordt vaak gebruikt als het gaat om SEO. Als er gesproken wordt [...]

AMP (Accelerated Mobile Pages)

Er zijn verschillende tools aan te raden die kunnen bijdragen aan een online marketing strategie. [...]

302-redirect; hoe los je dit op?

Wanneer je opzoek bent naar een tijdelijke manier om een URL naar een andere URL [...]

301-redirect; hoe zet je dit in?

Wanneer een URL naar een volgende URL verwijst is er sprake van een 301-redirect. Deze [...]

A-locaties; adverteer op de beste locaties

Als iemand het heeft over een A-locatie, dan wordt er een aantrekkelijke locatie bedoeld. Veelal [...]

Klanten aantrekken

De term aantrekken wordt veelal gebruikt als we het hebben over de kracht van een [...]

A/B test

Als je niet bekend bent met de term A/B test, dan heb je misschien wel [...]

Abri

Een abri is een ruimte in de buitenlucht, dat vaak deels afgesloten is, zo kun [...]

Abbreviatie

Een abbreviatie is simpel gezegd een afkorting van een woord of term. Ook verstaan we [...]

Above The Fold

Als je een browser opent en een term opzoekt dan is het eerste deel van [...]

Haal het meeste uit je crawl budget

Tegenwoordig is het van enorm belang om als onderneming voor een goede online vindbaarheid te [...]

Categorie
  • Geen onderdeel van een categorie
  • Linkbuilding uitbesteden
  • Marketingwoordenboek
  • Nieuws
  • vacatures
Andere relevante posts
  • Inkoop & new partnerships specialist gezocht!
  • De toekomst van linkbuilding
  • Link autoriteit vs. link relevantie
  • SEO voor publishers
  • Linkbuilding voor vastgoedmakelaars
  • Beschouwt Google outbound links als ranking factor?
  • Link velocity: is dit een ranking factor?
  • Linkbuilding voor kleine bedrijven
  • Stage Marketing & Communicatie
  • Ambitieuze SEO specialist voor Equote.nl gezocht!
  • Google Trends gebruiken voor SEO
  • Wanneer gebruik je een canonical of noindex link?
  • Link prioriteit: is de eerste link meer waard?
  • Outbound links
  • Shallow links
Contact
  • Equote.nl
  • Osloweg 1, 9723 BE
  • Groningen
  • KvK: 83106022
  • BTW: NL862729403B01
Bel ons stuur een email
Snel naar
  • Linkbuilding uitbesteden
  • Adverteren
  • Publishers
  • Marketingwoordenboek
  • Regionaal adverteren

Copyright 2022 © Equote.nl | Cookieverklaring & Privacystatement

  • Home
  • Linkbuilding
  • Adverteren
  • Over ons
  • Vacatures
  • Contact
  • Home
  • Linkbuilding
    • Blogs
    • Partnerlinks
    • In-content links
    • Startpaginalinks
    • Directorylinks
  • Adverteren
    • Online bannering
    • Gesponsorde berichten
    • Kranten / tijdschriften
  • Over ons
  • Vacatures
  • Contact

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen .

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

Equote.nl
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.